NIESAMOWITE EFEKTY !

Kochani!
Muszę się z Wami tym podzielić! 
Przedwczoraj zauważylam niesamowitą zmianę w moim organizmie.... Jest to skutek picia zielonych szejków. Jeszcze do niedawna wyczesywałam garść włosów , jak również podczas prysznica zwyczajnie mi włosy wypadały. Było tego dużo niestety. Trochę mnie to wtedy niepokoiło aż do teraz:))) Nie dość, że nie wypadają mi włosy to... zaczęły mi rosnać nowe!  Może to brzmi śmiesznie, ale mam mnóstwo krótkich włosów, które dopiero co zaczynają odrastać! Oczywiscie mowie o wlosach na glowie :)
 Jest to niesamowite, bo w sumie najpierw to sie wkurzylam , bo wlosow ulozyc nie moglam, sterczaly mi w rozne strony:) Ale jak sie zorientowalam o co chodzi...bylam przeszczesliwa!
Znowu cos mi czcionka szwankuje .... Przepraszam. 
Bede Wam  marudzic do znudzenia.... Pijcie zielone szejki! 
''Mielcie'' wszystko co Wam pod reke podejdzie  :)
 Lepszej bomby witaminowej nie ma!
 Trzymajcie sie zdrowo , korzystajcie z wiosny, sloneczka i warzyw sezonowych :) 


Niech zielona moc bedzie z Wami! :)
  
Wasza N. 

Komentarze

  1. Gratuluję:)

    Ja polecam świeżo wyciskane soki warzywne nie tylko zielone. Taki zastrzyk energii z samego rana jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WYGLĄDA MEGA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nina, tak sobie myślałam dziś o tych zielonych szejkach, bo robiłam zakupy spejalnie żeby sobie wieczorem zmajstrować :> i przypomniało mi się, że jest teraz konkurs dla blogerów o zdrowym trybie życia, może ty się zgłosisz? to przecież idealne, wszystko już wiesz, a wygrać można weekend w spa! koniecznie poczytaj! http://mojanowafigura.pl/static/media/uploads/blogerki/index.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Jagodzianko kochana, ze pomyslalas o mnie:) Slyszalam o tym konkursie. Niestety (!) nie mieszkam w Polsce, takze musze obejsc sie smakiem....:)

      Usuń
  4. fajnie było tutaj zajrzeć meega fajny blog - polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

KURACJA OLEJEM RYCYNOWYM

10 NAJZDROWSZYCH NASION NA ZIEMI