poniedziałek, 24 listopada 2014

PASJA ...

Uwielbiam ludzi z pasją!
Są dla mnie jak natchnienie.
Inspirują mnie do działania, do podjęcia pewnych kroków w życiu, dodają mi skrzydeł. Godzinami mogłabym słuchać i czytać co robią, czym się zajmują, jak do tego doszli i co poświęcili ...
Są pewnego rodzaju drogowskazem dla mnie.
Sama dobrze wiem, że moje życie bez  pasji byłoby puste. Wegetowałabym z dnia na dzień, narzekając każdym razem, gdy otwieram oczy.
Czytając ostatnio jesienny numer "Piękno i Pasje", natknęłam się na artykuł o pewnym Emilu. Do tej pory jestem pod ogromnym wrażeniem tego człowieka. Emil ów, rzeźbi przedmioty ozdobne i biżuterię w ... uwaga : porożach jeleni! Co on tworzy to istne arcydzieło... Czysta magia.
Nie bójcie się,  nie pozyskuje poroża zabijając zwierzęta, tylko wyrusza w las, wtedy kiedy jelenie zaczynają zrzucać poroże i zbiera je z ziemi.
Nosi on w sobie niesamowite pokłady miłości do natury i z niej właśnie czerpie inspiracje, które później w ten cudowny sposób urzeczywistnia.

"Zwykle końcem stycznia Emil zaczyna odczuwać niepokój, który z każdym dniem narasta. Wkrótce jelenie rozpoczną zrzucanie poroża. W głowie kłębią się myśli: może w tym roku zaczną zrzucać wcześniej? Może na polu obok stogu siana, albo na polanie leżą już szaro-brązowe skarby? Może ktoś je wyzbiera, zanim Emil wyruszy na poszukiwania? Nocą śni o spoczywających pośród drzew jelenich tykach. Niepokój sięga zenitu. Emil wkłada do plecaka kanapki oraz herbatę w termosie i rusza w las. Jeżeli wyprawa odbywa się latem, nie zabiera kanapek i posila się znalezionymi po drodze leśnymi owocami". - "Piękno & Pasje"

Zobaczcie sami...














Otaczajcie się ludźmi, którzy inspirują Was do działania. Nie tymi, którzy ciągle narzekają, ciągle wprowadzają chaos w Wasze życie. Z biegiem czasu zaczniecie przesiąkać ich energią i staniecie się tacy jak oni. Powodować to będzie niepotrzebny stres i bałagan w Waszym życiu.
Od Was zależy i to Wy macie wybór z kim chcecie się spotykać i jakimi ludźmi otaczać.

Dbajcie o siebie !

N.




6 komentarzy:

  1. Nie wyobrażam sobie życia bez pasji, bez odskoczni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej jeśli pasja przeradza się w naszą pracę, wtedy nie liczymy czasu i cieszymy się każdą chwilą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ja troszeczkę minęłam się z powołaniem, ale mam zamiar to zmienić. Chciałabym aby moja pasja przerodziła się w moją pracę! :) Nowe postanowienie na Nowy Rok? ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ludzi z pasją, jest o czym pogadać, bo ileż można o pogodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam ten artykuł/jestem wierną fanką tej gazety :)))) faktycznie gość ma talent i pasję! i te pierścienie też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest prawdziwa pasja... Szkoda, że jest coraz mniej takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...