sobota, 25 lipca 2015

ZDROWO I SMACZNIE


Potrzeba matką wynalazków...
Codzienne myślenie co na śniadanie, obiad i kolacje, aby dziecię miało smacznie i przede wszystkim zdrowo, zmusza mózg matki do kreatywności, szczególnie w kuchni.

I tak mój osobisty mózg wymyślił PULPETY Z BRĄZOWEGO RYŻU:)

Ugotuj brązowy ryż - ile chcesz, przekręć przez maszynkę, dodaj mąkę ziemniaczaną ( 1/4), duuużo ziół - jeśli chcesz i lubisz, koperek, kurkumę, sól i pieprz.
Wrzucaj na wrzątek i po chwili wyciągaj.
Pyszne z sosem pieczarkowym.... grzybowym... Ahhh:)

Uciekam, niedługo wracam.

N.

Dbajcie o siebie!

18 komentarzy:

  1. No i zrobiłam się głodna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dla tak małe dziecka pieczarki? grzyby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieczarki oczywiscie!:) Inne grzyby jeszcze nie.
      P.S. Juz nie takie male...:)

      Usuń
  3. Nigdy nie jadłam pulpetów z brązowego yżu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskakujący pomysł z tym ryżem :) Jadłem podobne pulpeciki z sosikiem, ale nie z ryżu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają apetycznie :) muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i łatwy przepis! :) Konieczne "must have" w moim domu! :) Z przyprawami z darów poeksperymentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wykorzystanie ryżu. Niby to samo a jednak co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, cudowne, aż sama chyba niedługo spróbuję, jestem pewna, że wyjdzie pyszne :)

    youcancouple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na początku ze zdjęcia myślałem, że to ziemniaki, a tu proszę takie cudo :) Zrzuć Brzuch

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo łatwy przepis się wydaje, muszę spróbować sam ;) Też myślałem, że to ziemniaki, a tu proszę: całkiem zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pysznie i bardzo zdrowo. Na pewno wypróbuję w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy sposób na przemycenie zdrowego ryżu do diety niejadka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy pomysł muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuję z sosem grzybowym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very helpful suggestions that help in the optimizing website. thank for sharing the link.
    หนังจีน

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...