niedziela, 10 stycznia 2016

PRAWIE...




Myślę o Was cały czas! Tyle mam do opowiedzenia...
Jednak jeszcze ciut za wcześnie o wszystkim "trąbić"...:)
Opowiem, jak uda zrobić się już pierwszy krok ...





Bilet - 23 luty.
Siedzimy na kartonach.
Lista zadań po powrocie w trakcie.
Dużo tego.
Ale damy rade.
Pozytywna energia nas nie opuszcza:) Im bliżej tym wyżej latam i większe mam skrzydła.
Kolejny totalny ale to zupełnie totalny przewrót w życiu. Powiem Wam, że to uzależnia...;)
Blog odrobinkę zmieni formę.
Będzie więcej o tym co będę robić... Zresztą już niedługo wszystko napiszę...:)
Trzymajcie wszystkie kciuki jakie macie!:)

Ściskam Was taaaaaaaaakkkk mocnoooo!:))))

Wasza N.

Oczywiście  dbajcie o siebie!;)

12 komentarzy:

  1. Wracasz do Polski????????????????? Mam nadzieję ze się kiedyś zobaczymy :)))) całuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Wracam!:) Rowniez mam taka nadzieje:)) Napisz email co tam u Ciebie!

      Usuń
  2. Ten blog z pewnością przypadł mi do gustu. Trzeba mieć pokłady wiedzy, żeby móc napisać taki artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepu internetowego ze zdrową żywnością www.sklep-zdrowia.eu oraz do polubienia fapage'a - www.facebook.com/sklepzdrowiaeu :-)

    Mamy misję do spełnienia - zarazić miłością do zdrowej żywności jak największą ilość osób! Chętnie podejmiemy współpracę z blogiem. :-) Zapraszamy do kontaktu poprzez fanpage lub email: sklepzdrowia1@gmail.com!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog!
    Zapraszam również do mnie, ciekawa tematyka i można się sporo dowiedzieć :)
    Liczę na liczne obserwacje i odzew! :)
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post.
    A ja kocham jogę i ciągle chcę ją doskonalić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiedzieliście że hula hop poprawia metabolizm ?
    To tylko jeden powód dla którego warto ćwiczyć z hula hop , zobaczcie reszte :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymaj się mocno, czekamy na kolejne treści!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twojego bloga, masz czasem ochotę jeszcze tam wrócić ? Planujesz coś ?


    gabinet ginekologiczny łódź

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi trochę Twoich wpisów, są takie oderwane od rzeczywistości :]

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...